top-1

top-2

top-3

 

Впродовж навчального року спрямувати діяльність педагогічного колективу закладу на виконання пріоритетних напрямків методичної діяльності, забезпечити методичний супровід щодо продовження впровадження:        

-       Державного стандарту загальної початкової освіти;

-       інноваційних педагогічних технологій;

-       здійснення навчально-методичного забезпечення викладання предметів;

-       опрацювання сучасної законодавчої бази шкільної освіти;

-       дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної початкової освіти;

-       удосконалення системи виховної роботи;

проведення організаційно-методичних заходів, спрямованих на впровадження прогресивних методик всебічного розвитку дитини, зокрема організацію ефективної роботи з обдарованими дітьми щодо забезпечення їх якісної підготовки до обласних і Всеукраїнських конкурсів та олімпіад;

-       вивчення і узагальнення педагогічного досвіду;

-       аналіз результатів навчально-виховного процесу.

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

Методичне засідання вчителів

 Pedr-1

 Pedr-2

 Pedr-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          2 лютого 2021 р. у школі була проведена педрада на тему «ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: СЕРЕДОВИЩА, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДІТЯМ».

Cеред найважливіших чинників, які забезпечують якість початкової ланки загальної середньої освіти - сучасне освітнє середовище. Воно має забезпечити необхідні умови, засоби і технології для здобувачів освіти.

Заступник директора з НВР Сонько Оксана Петрівна нагадала учасникам педради теоретичні засади поняття «освітнє середовище». Вчитель початкових класів Дьохтяр Л.П. підготувала виступ «Фізичне середовище: планування та дизайн, спрямовані на розвиток дитини та мотивацію до навчання». Вчитель початкових класів Чорна Л.А. розкрила питання про роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища.

Практичний психолог Горбаченко С.М. провела майстер-клас «Шкільна медіація як засіб формування безпечного освітнього середовища», показавши ще один метод вирішення конфліктних ситуацій.

Напередодні педради були проведені анкетування серед батьків здобувачів освіти та серед учнів 3-4-х класів. Питання стосувалися освітнього середовища нашого закладу. Результати були показані на засіданні педради та окреслили коло завдань для педагогів.

 

 

___________________________________________

 

Методичне  об’єднання вчителів

 

metod

      metod-1

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             27 листопада у формі «Круглого столу» відбулося чергове засідання методичного об’єднання вчителів на тему «Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна галузь».

               Вчителі мали змогу поділитися власним досвідом впровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літературного читання. Кожен виступаючий демонстрував комп’ютерну презентацію своєї роботи. Зокрема, вчителі перших класів розповіли про роботу зі словами на уроках української мови та метод «Кубування»; вчителі других класів про «Щоденні 5», вчителі третіх класів повідомили про методи роботи на уроках літературного читання на тему «Критичне читання».

               Що таке урок-квест та як його проводити поділилися досвідом вчителі четвертих класів.

               Робота шкільного методоб'єднання була цікавою та продуктивною.

 _________________________________________________________________________________________

             


Березнева педагогічна рада 

 

1 березня у школі проведено засідання педагогічної ради школи на тему «Модель взаємодії школи із сім’єю: проблеми, перспективи та пріоритети співпраці». 

 

Сім’я та школа – це дві провідні педагогічні системи, у співпраці яких визначається вектор особистісного розвитку дитини й морально-етичного стану суспільства загалом. На засіданні педради вчителі розглянули правові основи сучасного сімейного виховання, психологічні аспекти позитивної взаємодії вчителів з батьками учнів, також було розглянуто сім’ю як природне середовище первинної соціалізації дитини.

 

Вчитель Дьохтяр Л.П. розповіла про свою систему роботу з батьками першокласників. Вчитель Яковенко О.В. поділилася досвідом роботи на тему «Батьківські збори як одна із форм здійснення педагогічної просвіти батьків». Вчителі Савченко Н.О. та Пінчук Ю.В. презентували матеріали свого досвіду на тему «Спільні творчі справи як одна із форм взаємодії вчителя, учнів та їх батьків».
               
 Конференція в онлайн-режимі
 
 
Konferenzia 
 
Konferenzia3 
 

 

Майстер-клас вчителя Савченко Н.О.

 

Savzenko Savzenko1 

Savzenko2  Savzenko3

 

                 
                  12 грудня Савченко Наталія Олексіївна (вчитель вищої категорії, має
 
звання "учитель-методист") провела для вчителів школи майстер-клас.
                 
                 Вона презентувала свій досвід роботи на тему «Інтерактивні методи
 
навчання на уроках математики», розкрила секрети успішної роботи над
 
величинами та запропонувала учасникам ряд цікавих розвивальних завдань. Крім
 
того, вона провела фрагмент інтегрованого заняття з математики та трудового
 
навчання, на якому всі присутні із задоволенням виготовили півня – символ
 
наступного року.
 

 

Педагогічна рада

 

 

Uropki Int 

 
   6 грудня у школі проведено засідання педагогічної ради школи на тему "Інтегровані уроки як один із засобів формування цілісної картини світу в молодших школярів". 
Один із напрямів методичного оновлення уроків у початковій школі – проведення їх на основі інтеграції навчального матеріалу з кількох предметів, об’єднаних навколо однієї теми. Цей підхід сприяє інформаційному збагаченню сприймання, мислення і почуттів учнів за рахунок залучення цікавого матеріалу, що дає змогу з різних сторін пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань.
На засіданні педради вчителі розглянули сучасні вимоги до інтегрованих уроків, методичні принципи об’єднання навчальних предметів, нетрадиційні форми проведення таких уроків та їх відзначили їх ефективність.
Вчителі Лихно Л.Б., Чорна Л.А., Хвостик І.В. та Пінчук Ю.В. презентували матеріали проведених напередодні відкритих інтегрованих уроків.
 

 

Педагогічна майстерність

 

Pedmaster Pedmaster1 

Pedmaster2  Pedmaster3  

   З 14 по 25 листопада в школі проведено декаду педмайстерності вчителів початкових класів. Педагогами закладу сплановано та проведено ряд змістовних та цікавих заходів. Зокрема, проведено ряд інтегрованих відкритих уроків:

 

 В 1-Б класі – інтегрований урок з природознавства і читання (вчитель Хвостик Ірина Василівна), на якому учні дізналися багато цікавого про один із символів України – калину, виконали ряд завдань, пов’язаних із цим кущиком, спробували на смак ягідки калини та пиріжки з калиною.

 

В 2-А класі – інтегрований урок з математики та природознавства (вчитель Чорна Людмила Анатоліївна). Учні отримали нові знання про перелітних та зимуючих птахів, удосконалили обчислювальні навички та презентували годівнички для зимуючих птахів.

 

В 3-Б класі – інтегрований урок з читання, природознавства та трудового навчання (вчитель Пінчук Юлія Василівна). Юлія Василівна поєднала роботу з текстом казки В. Скомаровського «Чому в морі вода солона» з теоретичним матеріалом з природознавства про воду. В кінці уроку учні виготовили роботи з пластиліну «На дні морському».

 

В 4-Б класі – інтегрований урок з математики і природознавства (вчитель Лихно Людмила Борисівна). Діти дізналися багато цікавого про Африку та її жителів, а також удосконалили свої обчислювальні навички.

 

Крім цього, в 2-Б класі (вчитель Шелест Т.В.) проведено літературно-пізнавальну вікторину «У казки на гостинах», в 1-А класі(вчитель Дьохтяр Л.П.) – спортивні естафети, в 3-А класі (вчитель Савченко Н.О.) – урок-свято «Естетики чудовий світ», в 4-А класі (вчитель Яковенко О.В.) – дослідницько-пошуковий між предметний проект «Калина – одвічний символ України».

 

Вихователі ГПД провели конкурс рухливих ігор та розваг «Кличе в коло гра весела». Бібліотекарем школи Олешко В.В. проведено урок позакласного читання «Моя улюблена книга». Педагог-організатор для кожної паралелі підготувала різноманітні заходи:

 

•для учнів 1-х класів – змагання «Казкові естафети»,

 

•для учнів 2-х класів – гра-подорож «Солодке дерево»,

 

•для учнів 3-х класів – творчий конкурс «Ромашка»,

 

•для учнів 4-х класів – ігрова програма «Мандри в хустинкове містечко». 

 

Засідання школи молодого вчителя

 

SkolaMV  Skola2  

  

23 листопада в нашій школі відбулося засідання школи молодого вчителя для молодих та новопризначених вчителів початкових класів міста.

 

Савченко Наталія Олексіївна (вчитель вищої категорії, має звання «учитель-методист») презентувала свій досвід роботи на тему «Інтерактивні методи навчання на уроках математики» та запропонувала учасникам інтерактивну вправу з виготовлення аплікації з геометричного матеріалу.

 

Яковенко Оксана Всеволодівна (вчитель вищої категорії,має звання «учитель-методист») познайомила присутніх з методикою написання есе та презентувала інтерактивні вправи, які використовує на уроках української мови. Учасники також вчилися писати сенкан на задану тему.

 

Практичний психолог школи Горбаченко Світлана Михайлівна розказала присутнім про причини порушення учнями дисципліни на уроках та надала рекомендації щодо усунення їх. Вона провела практичне заняття  з виготовлення матеріалів для зняття стресу та агресії учнів. Крім того, Світлана Михайлівна продемонструвала кілька відеороликів для використання на батьківських зборах з питання профілактики порушень дисципліни учнями.



Міський семінар 
з англійської мови

 

Seminar1 Seminar2

Seminar  Seminar3

 

31 березня вчителями англійської мови Сонько О.П. та Микитенко Т.М.

проведено семінар для вчителів міста на тему «Співвідношення

ігрових та неігрових методів навчання на всіх етапах уроку». Заняття

проведено у формі ділової гри. Вчителі пригадали теоретичні засади з

даного питання, у формі інтерактивних вправ вирішили кілька

проблемних питань з теми семінару (скільки часу мають займати ігри

на уроці, на якому етапі уроку найкраще їх використовувати, які види

ігор доцільні на різних етапах уроку). Кожен вчитель презентував одну

гру, яку часто використовує на уроках. З їх назв було створено плакат

«Welikeplayinggames». В кінці семінару з метою релаксації проведено

тренінгову вправу «Активізація особистих ресурсів за допомогою

ритмотерапії».

 


 


Засідання педагогічної ради  
                    

Pedrada15  

 

   24 листопада в школі відбулося засідання педагогічної ради на тему «Роль

уроків розвитку зв’язного мовлення у формуванні комунікативної

компетенції молодших школярів». Директор школи О.І.Тимченко наголосила           

на важливості даних уроків у системі шкільного навчання. Адже набуті в      

початкових класах особистісні якості, зокрема пов’язані з мовленням, не

тільки забезпечують основу подальшого навчання, виховання і розвитку

дітей, а й значною мірою зумовлюють практичну, громадську та професійну

діяльність дорослої людини.

  У своїх виступах учасники педради висвітлили роботу закладу по

формуванню зв’язного мовлення учнів нашої школи. Заступник директора з

НВР Сонько О.П. охарактеризувала стилі педагогічного спілкування та

наголосила на ролі педагога у розвитку комунікативності учнів. Голова МО

Яковенко О.В. презентувала власні напрацювання по даному

питанню. Практичний психолог Горбаченко С.М. провела ряд вправ по

зняттю психологічних бар’єрів під час педагогічного спілкування. 


 

 Декада педагогічної майстерності

 

Urok1  Urok2 

Urok3

    В рамках декади педагогічної майстерності вчителів початкових класів, яка проходила з 09.11.2015   по  18.11.2015 в ЗОШ І ст. №6 проведено

     ряд заходів. Зокрема:

  ·         проведено відкриті уроки  з української мови:

1-Б – вчитель Шелест Т.В.

2-А – вчитель  Савченко Н.О.

3-Б – вчитель Лихно Л.Б.

4-А – вчитель Дьохтяр Л.П.

  ·        в 4-Б класі проведено годину спілкування «Любіть Україну свою», підготовлену вчителем початкових класів Хвостик І.В. та бібліотекарем школи Олешко В.В.;

 ·        педагогом-організатором Салівон О.В. спільно з учителями початкових класів в  усіх класах  проведені  виховні заходи з безпеки дорожнього руху;

 ·        досвід роботи з учнями перших класів презентували вчителі 1-А та 1-Б класів Чорна Л.А. та Шелест Т.В.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

     
     
1663794
Сьогодні
За тиждень
За місяць
Всього
294
2574
5591
1663794

Ваш IP: 98.82.120.188