top-1

top-2

top-3

 

Головне завдання, над яким працює колектив закладу, - надання якісної початкової освіти учням молодшого шкільного віку

Методична проблема школи:

" Формування ключових компетентностей молодших школярів в умовах впровадження нового Державного стандарту загальної початкової освіти" 

 

   

План шкільного методоб’єднання початкових класів

 на 2023/2024 навчальний рік

 

У 2023/2024 навчальному році педагогічні працівники школи будуть працювати над методичною проблемою  "Реалізація багатокомпонентного змісту початкової  освіти в умовах становлення Нової української школи".

 Робта педагогічного колективу впродовж  навчального року буде спрямована на виконання пріоритетних напрямків методичної діяльності:       

 впровадження Державного стандарту загальної початкової освіти;

  • впровадження інноваційних педагогічних технологій;
  • здійснення навчально-методичного забезпечення викладання предметів;
  • опрацювання сучасної законодавчої бази шкільної освіти;
  • дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти;
  • удосконалення системи виховної роботи;
  • вдосконалення системи внутрішкільного моніторингу якості освіти;
  • проведення організаційно-методичних заходів, спрямованих на впровадження прогресивних методик всебічного розвитку дитини, зокрема організацію ефективної роботи з обдарованими дітьми щодо забезпечення їх якісної підготовки до обласних і Всеукраїнських конкурсів та олімпіад;
  • вивчення і узагальнення педагогічного досвіду;
  • аналіз результатів навчально-виховного процесу;
  •        введення в освітній процес комп’ютерно-орієнтованих технологій, інструментів дистанційного навчання, з метою удосконалення усіх аспектів освітнього процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми методичної роботи:

 Колективні форми роботи:

 педагогічна рада;

  • методична оперативна нарада;
  • методичне об’єднання;
  • психолого-педагогічні семінари;
  • психолого-педагогічні тренінги;
  • круглі столи;
  • науково-практичні конференції;
  • педагогічні виставки;
  • педагогічні читання ;

 Індивідуальні форми роботи:

 методичні консультації;

  • співбесіди;
  • наставництво;
  • робота над методичною темою;
  • атестація;
  • безперервне підвищення кваліфікації педагогів ;
  • творчі звіти;
  • самоосвіта вчителів;
  • участь у професійних конкурсах;
  • аналіз уроків.

 Організація роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

      За змістом робота МО спрямована на поглиблення знань учителів з питань методики, педагогіки, психології, розвитку прогностично-аналітичних умінь. Протягом навчального року з вчителями проводиться різнорівнева методична робота,   яка поєднує в собі колективні та індивідуальні форми.

        В роботі методичного об’єднання приділяється велика увага наступним питанням:

 вивчення та обговорення директивних та нормативних документів в галузі освіти;

  • планування роботи на навчальний рік;
  • обговорення навчальних програм;
  • заходи щодо посилення позитивної мотивації навчання учнів, підвищення якості знань та рівня навчальних досягнень учнів з навчальних базових дисциплін;
  • методична допомога молодим вчителям;
  • підвищення фахового рівня вчителів з урахуванням особистісних можливостей кожного вчителя;
  • індивідуальна робота з обдарованими та здібними дітьми з метою підготовки їх до предметних олімпіад, інтелектуальних конкурсів;
  • обговорення та підведення підсумків методичної роботи МО за І семестр, за ІІ семестр, за навчальний рік;
  • затвердження змісту контрольних робіт, олімпіадних та конкурсних завдань;
  • аналіз контрольних робіт, зрізів знань, підсумків олімпіад та тематичного оцінювання;
  • стан позакласної роботи з предметів;
  • огляд новинок методичної літератури.

 

Засідання 1

 Тема: Організаційне засідання ШМО вчителів початкових класів на 2023/2024н.р.

 Форма проведення: педагогічне коло

 Мета:- вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи; обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2022/2023 н. р. та   затвердити план   роботи на 2022/2023н.р.; розглянути методичні рекомендації щодо проведення Першого   уроку-2022;проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.

 

№ з/п

Захід

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

Звіт «Аналіз роботи МО вчителів початкових класів за минулий навчальний рік».

Серпень

   Шелест Т.В.

 

2

Доповідь «Коригування та затвердження плану роботи МО вчителів початкових класів на 2022-2023 навчальний рік».

 

Дьохтяр Л.П.

 

3

Обговорення методичних     рекомендацій “Особливості освітнього процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2022 – 20223 н.р.”

Календарне   планування в початкових   класах.

 

   Сонько О.П.

 

4

Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації навчально – виховного процесу, ведення класної документації.

 

Дьохтяр Л.П.

 

5

Експрес-огляд «Аналіз   навчальних   програм, підручників, зошитів, посібників для   початкової школи. Методичні   рекомендації   до     проведення Першого   уроку».

 

Дьохтяр Л.П.

 

6

Аналіз конкретних ситуацій «Як створити безпечні умови у школі й підготувати навчальний рік   в умовах військового стану – рекомендації МОН».

 

Члени МО

 

7

Обговорення «Психологопедагогічний супровід освітнього процесу».

 

Горбаченко         С.М.

 

 

Засідання 2

 Тема:       Дистанційний та змішаний формати навчання

 Форма проведення: Педагогічні гостини

 Мета:

 - розширити знання педагогів   про дистанційний та змішаний формати навчання;

 - підвищити  професійну компетентність учителів;

 - сприяти розвитку творчої активності педагогів, виховувати інтерес до  самовдосконалення.

 

№ з/п

Захід

Термін

Відповідальний

Відмітка

про виконання

1.

Практично-методичний практикум «Електронні освітні ресурси для Нової української школи».

Вересень

Яковенко О.В.

 

2.

Методичний лекторій «Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного навчання та змішаного форматів навчання»

голова м/о

 

3.

Практичне заняття «Інструменти для зворотнього зв’язку під час дистанційного навчання ».

члени м/о

 

4.

Виступ «Домашні завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням».

Савченко Н.О.

 

5.

Розроблення пам’ятки «Навчаю дистанційно!»

члени м/о

 

 

Засідання 3

 Тема: Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня

 Форма проведення: Педагогічні гостини

 - розширити знання педагогів щодо запровадження НУШ;

 - підвищити  професійну компетентність учителів;

 - сприяти розвитку творчої активності педагогів, виховувати інтерес до  самовдосконалення.

 

№ з/п

                                 Захід

           Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Педагогічна скарбничка «Новітні підходи в навчанні наймолодших здобувачів освіти»

«

жовтень

Дьохтяр Л.П.

 

2.

Обмін досвідом «Застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності   першокласників».

 

СавченкоН.В.

СтавицькаЮ.В.

 

3.

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів НУШ.

 

Дьохтяр Л.П.

 

4.

Обговорення за круглим столом

«Посилення національно-патріотичного виховання в умовах війни».

 

Чорна Л.А

Шелест Т.В,.

 

 

Засідання 4

 Тема: Діяльнісний підхід до навчання – запорука успіху НУШ.

 Форма проведення: методичні посиденьки

 Мета: вивчати досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в математичній освітній галузі; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадах; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.

 

з/п

Захід

Термін

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Колективний підхід

«Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у математичній освітній галузі».

     грудень

Дьохтяр Л.П.

 

2.

Майстер-клас “Я це роблю так Щоденні 3”

 

ЯковенкоО.В.

 

3.

Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів

 

Члени МО

 

4.

Обговорення за круглим столом

«Підсумки результатів навчально – виховного процесу за І семестр».

 

Члени МО

 

 

Засідання 5

 Тема: Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Державна підсумкова атестація.

 Форма проведення: педагогічні гостини.

 Мета: ознайомитися з вимогами, проблемами, шляхами удосконалення сучасного уроку; обговорити особливості та вимоги проведення ДПА в 4-х класах; поділитися досвідом з нестандартних форм навчання НУШ.

 

№ з/п

Захід

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Обмін досвідом «Сучасний урок – виклик сьогодення»

лютий

Савченко Н.О,

 

2.

Обговорення «Цікавинки з методичної скарбниці».

 

СтавицькаЮ.В.

 

3.

Круглий стіл «Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі».

 

Сонько О.П,

 

4.

Досвід роботи «Нестандартні форми навчання Нової української школи».

 

Члени МО

 

 

Засідання 6

 Тема:

 Підсумки роботи ШМО вчителів початкових класів за 2023/2024 навчальний рік

 Форма проведення: методичний марафон

 Мета:  підбити підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових  класів за 2022-2023 навчальний рік; заслухати звіти вчителів про самоосвіту, творчі знахідки, напрацювання; скласти перспективний план роботи МО на наступний навчальний рік.

 

№ з/п

Захід

Термін

Відповідальний

Відмтка про виконання

1.

Панорама методичних досягнень «Підбиття  підсумків роботи ШМО вчителів початкових класів за 2022-2023 навчальний рік»

травень

Дьохтяр Л.П.

 

2.

Методичний брейн-ринг «Про порядок закінчення навчального року»

 

Сонько О.П.

 

3.

Обговорення досягнень «Аналіз результатів діагносту вальних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів»

 

Сонько О.П.

 

 


 

 

       IMG_2022-01-20_151138_HDR.jpg

 

Ділимося досвідом

 

20 січня 2022 року на базі ЗОШ І ступеня №6 проведено семінар для вчителів англійської мови Переяславської громади на тему «Використання міжпредметних зв’язків на уроках англійської мови».

 

Використання міжпредметних зв’язків у початковій школі – це один із напрямків активних пошуків нових педагогічних рішень, що сприяють поліпшенню якості навчання, розвитку творчого потенціалу педагогів, більш ефективному впливу на учнів, створення позитивної мотивації до вивчення предмету. Під час семінару вчителі англійської мови Сонько О.П. та Микитенко Т.М.  поділилися досвідом роботи з даної теми.

 

Тетяна Миколаївна провела фрагмент уроку-подорожі до заповідника в Китаї. Вона продемонструвала як раціонально можна використати знання та навички дітей з математичної, природничої та мовної освітніх галузей. «Учні» згадали правило утворення ступенів порівняння прикметників, перевірили свої знання матеріалу з природознавства під час бліц-опитування та використали свої обчислювальні навички, щоб дізнатися про цікаві факти про тварин.

 

Оксана Петрівна запропонувала учасникам семінару урок для 2 класу «My Butterfly», під час якого було використано міжпредметні зв’язки з природничої, мовної та технологічної освітніх галузей. В ігровій формі «учні» відгадали тему уроку, дізналися цікаві факти про життя метеликів та про життєвий цикл цих комах. Вони також спробували себе в ролі поетів, склавши сенкан про метелика. В кінці уроку всі виготовили вітальну листівку з метеликом, якою можна привітати своїх друзів з Днем святого Валентина.

 

IMG_2022-01-20_141645_HDR.jpg

 


Впродовж навчального року спрямувати діяльність педагогічного колективу закладу на виконання пріоритетних напрямків методичної діяльності, забезпечити методичний супровід щодо продовження впровадження:        

-       Державного стандарту загальної початкової освіти;

-       інноваційних педагогічних технологій;

-       здійснення навчально-методичного забезпечення викладання предметів;

-       опрацювання сучасної законодавчої бази шкільної освіти;

-       дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної початкової освіти;

-       удосконалення системи виховної роботи;

проведення організаційно-методичних заходів, спрямованих на впровадження прогресивних методик всебічного розвитку дитини, зокрема організацію ефективної роботи з обдарованими дітьми щодо забезпечення їх якісної підготовки до обласних і Всеукраїнських конкурсів та олімпіад;

-       вивчення і узагальнення педагогічного досвіду;

-       аналіз результатів навчально-виховного процесу.

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

Методичне засідання вчителів

 Pedr-1

 Pedr-2

 Pedr-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          2 лютого 2021 р. у школі була проведена педрада на тему «ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: СЕРЕДОВИЩА, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДІТЯМ».

Cеред найважливіших чинників, які забезпечують якість початкової ланки загальної середньої освіти - сучасне освітнє середовище. Воно має забезпечити необхідні умови, засоби і технології для здобувачів освіти.

Заступник директора з НВР Сонько Оксана Петрівна нагадала учасникам педради теоретичні засади поняття «освітнє середовище». Вчитель початкових класів Дьохтяр Л.П. підготувала виступ «Фізичне середовище: планування та дизайн, спрямовані на розвиток дитини та мотивацію до навчання». Вчитель початкових класів Чорна Л.А. розкрила питання про роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища.

Практичний психолог Горбаченко С.М. провела майстер-клас «Шкільна медіація як засіб формування безпечного освітнього середовища», показавши ще один метод вирішення конфліктних ситуацій.

Напередодні педради були проведені анкетування серед батьків здобувачів освіти та серед учнів 3-4-х класів. Питання стосувалися освітнього середовища нашого закладу. Результати були показані на засіданні педради та окреслили коло завдань для педагогів.

 

 

___________________________________________

 

Методичне  об’єднання вчителів

 

metod

      metod-1

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             27 листопада у формі «Круглого столу» відбулося чергове засідання методичного об’єднання вчителів на тему «Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна галузь».

               Вчителі мали змогу поділитися власним досвідом впровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літературного читання. Кожен виступаючий демонстрував комп’ютерну презентацію своєї роботи. Зокрема, вчителі перших класів розповіли про роботу зі словами на уроках української мови та метод «Кубування»; вчителі других класів про «Щоденні 5», вчителі третіх класів повідомили про методи роботи на уроках літературного читання на тему «Критичне читання».

               Що таке урок-квест та як його проводити поділилися досвідом вчителі четвертих класів.

               Робота шкільного методоб'єднання була цікавою та продуктивною.

 _________________________________________________________________________________________

             


Березнева педагогічна рада 

 

1 березня у школі проведено засідання педагогічної ради школи на тему «Модель взаємодії школи із сім’єю: проблеми, перспективи та пріоритети співпраці». 

 

Сім’я та школа – це дві провідні педагогічні системи, у співпраці яких визначається вектор особистісного розвитку дитини й морально-етичного стану суспільства загалом. На засіданні педради вчителі розглянули правові основи сучасного сімейного виховання, психологічні аспекти позитивної взаємодії вчителів з батьками учнів, також було розглянуто сім’ю як природне середовище первинної соціалізації дитини.

 

Вчитель Дьохтяр Л.П. розповіла про свою систему роботу з батьками першокласників. Вчитель Яковенко О.В. поділилася досвідом роботи на тему «Батьківські збори як одна із форм здійснення педагогічної просвіти батьків». Вчителі Савченко Н.О. та Пінчук Ю.В. презентували матеріали свого досвіду на тему «Спільні творчі справи як одна із форм взаємодії вчителя, учнів та їх батьків».
               
 Конференція в онлайн-режимі
 
 
Konferenzia 
 
Konferenzia3 
 

 

Майстер-клас вчителя Савченко Н.О.

 

Savzenko Savzenko1 

Savzenko2  Savzenko3

 

                 
                  12 грудня Савченко Наталія Олексіївна (вчитель вищої категорії, має
 
звання "учитель-методист") провела для вчителів школи майстер-клас.
                 
                 Вона презентувала свій досвід роботи на тему «Інтерактивні методи
 
навчання на уроках математики», розкрила секрети успішної роботи над
 
величинами та запропонувала учасникам ряд цікавих розвивальних завдань. Крім
 
того, вона провела фрагмент інтегрованого заняття з математики та трудового
 
навчання, на якому всі присутні із задоволенням виготовили півня – символ
 
наступного року.
 

 

Педагогічна рада

 

 

Uropki Int 

 
   6 грудня у школі проведено засідання педагогічної ради школи на тему "Інтегровані уроки як один із засобів формування цілісної картини світу в молодших школярів". 
Один із напрямів методичного оновлення уроків у початковій школі – проведення їх на основі інтеграції навчального матеріалу з кількох предметів, об’єднаних навколо однієї теми. Цей підхід сприяє інформаційному збагаченню сприймання, мислення і почуттів учнів за рахунок залучення цікавого матеріалу, що дає змогу з різних сторін пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань.
На засіданні педради вчителі розглянули сучасні вимоги до інтегрованих уроків, методичні принципи об’єднання навчальних предметів, нетрадиційні форми проведення таких уроків та їх відзначили їх ефективність.
Вчителі Лихно Л.Б., Чорна Л.А., Хвостик І.В. та Пінчук Ю.В. презентували матеріали проведених напередодні відкритих інтегрованих уроків.
 

 

Педагогічна майстерність

 

Pedmaster Pedmaster1 

Pedmaster2  Pedmaster3  

   З 14 по 25 листопада в школі проведено декаду педмайстерності вчителів початкових класів. Педагогами закладу сплановано та проведено ряд змістовних та цікавих заходів. Зокрема, проведено ряд інтегрованих відкритих уроків:

 

 В 1-Б класі – інтегрований урок з природознавства і читання (вчитель Хвостик Ірина Василівна), на якому учні дізналися багато цікавого про один із символів України – калину, виконали ряд завдань, пов’язаних із цим кущиком, спробували на смак ягідки калини та пиріжки з калиною.

 

В 2-А класі – інтегрований урок з математики та природознавства (вчитель Чорна Людмила Анатоліївна). Учні отримали нові знання про перелітних та зимуючих птахів, удосконалили обчислювальні навички та презентували годівнички для зимуючих птахів.

 

В 3-Б класі – інтегрований урок з читання, природознавства та трудового навчання (вчитель Пінчук Юлія Василівна). Юлія Василівна поєднала роботу з текстом казки В. Скомаровського «Чому в морі вода солона» з теоретичним матеріалом з природознавства про воду. В кінці уроку учні виготовили роботи з пластиліну «На дні морському».

 

В 4-Б класі – інтегрований урок з математики і природознавства (вчитель Лихно Людмила Борисівна). Діти дізналися багато цікавого про Африку та її жителів, а також удосконалили свої обчислювальні навички.

 

Крім цього, в 2-Б класі (вчитель Шелест Т.В.) проведено літературно-пізнавальну вікторину «У казки на гостинах», в 1-А класі(вчитель Дьохтяр Л.П.) – спортивні естафети, в 3-А класі (вчитель Савченко Н.О.) – урок-свято «Естетики чудовий світ», в 4-А класі (вчитель Яковенко О.В.) – дослідницько-пошуковий між предметний проект «Калина – одвічний символ України».

 

Вихователі ГПД провели конкурс рухливих ігор та розваг «Кличе в коло гра весела». Бібліотекарем школи Олешко В.В. проведено урок позакласного читання «Моя улюблена книга». Педагог-організатор для кожної паралелі підготувала різноманітні заходи:

 

•для учнів 1-х класів – змагання «Казкові естафети»,

 

•для учнів 2-х класів – гра-подорож «Солодке дерево»,

 

•для учнів 3-х класів – творчий конкурс «Ромашка»,

 

•для учнів 4-х класів – ігрова програма «Мандри в хустинкове містечко». 

 

Засідання школи молодого вчителя

 

SkolaMV  Skola2  

  

23 листопада в нашій школі відбулося засідання школи молодого вчителя для молодих та новопризначених вчителів початкових класів міста.

 

Савченко Наталія Олексіївна (вчитель вищої категорії, має звання «учитель-методист») презентувала свій досвід роботи на тему «Інтерактивні методи навчання на уроках математики» та запропонувала учасникам інтерактивну вправу з виготовлення аплікації з геометричного матеріалу.

 

Яковенко Оксана Всеволодівна (вчитель вищої категорії,має звання «учитель-методист») познайомила присутніх з методикою написання есе та презентувала інтерактивні вправи, які використовує на уроках української мови. Учасники також вчилися писати сенкан на задану тему.

 

Практичний психолог школи Горбаченко Світлана Михайлівна розказала присутнім про причини порушення учнями дисципліни на уроках та надала рекомендації щодо усунення їх. Вона провела практичне заняття  з виготовлення матеріалів для зняття стресу та агресії учнів. Крім того, Світлана Михайлівна продемонструвала кілька відеороликів для використання на батьківських зборах з питання профілактики порушень дисципліни учнями.



Міський семінар 
з англійської мови

 

Seminar1 Seminar2

Seminar  Seminar3

 

31 березня вчителями англійської мови Сонько О.П. та Микитенко Т.М.

проведено семінар для вчителів міста на тему «Співвідношення

ігрових та неігрових методів навчання на всіх етапах уроку». Заняття

проведено у формі ділової гри. Вчителі пригадали теоретичні засади з

даного питання, у формі інтерактивних вправ вирішили кілька

проблемних питань з теми семінару (скільки часу мають займати ігри

на уроці, на якому етапі уроку найкраще їх використовувати, які види

ігор доцільні на різних етапах уроку). Кожен вчитель презентував одну

гру, яку часто використовує на уроках. З їх назв було створено плакат

«Welikeplayinggames». В кінці семінару з метою релаксації проведено

тренінгову вправу «Активізація особистих ресурсів за допомогою

ритмотерапії».

 


 


Засідання педагогічної ради  
                    

Pedrada15  

 

   24 листопада в школі відбулося засідання педагогічної ради на тему «Роль

уроків розвитку зв’язного мовлення у формуванні комунікативної

компетенції молодших школярів». Директор школи О.І.Тимченко наголосила           

на важливості даних уроків у системі шкільного навчання. Адже набуті в      

початкових класах особистісні якості, зокрема пов’язані з мовленням, не

тільки забезпечують основу подальшого навчання, виховання і розвитку

дітей, а й значною мірою зумовлюють практичну, громадську та професійну

діяльність дорослої людини.

  У своїх виступах учасники педради висвітлили роботу закладу по

формуванню зв’язного мовлення учнів нашої школи. Заступник директора з

НВР Сонько О.П. охарактеризувала стилі педагогічного спілкування та

наголосила на ролі педагога у розвитку комунікативності учнів. Голова МО

Яковенко О.В. презентувала власні напрацювання по даному

питанню. Практичний психолог Горбаченко С.М. провела ряд вправ по

зняттю психологічних бар’єрів під час педагогічного спілкування. 


 

 Декада педагогічної майстерності

 

Urok1  Urok2 

Urok3

    В рамках декади педагогічної майстерності вчителів початкових класів, яка проходила з 09.11.2015   по  18.11.2015 в ЗОШ І ст. №6 проведено

     ряд заходів. Зокрема:

  ·         проведено відкриті уроки  з української мови:

1-Б – вчитель Шелест Т.В.

2-А – вчитель  Савченко Н.О.

3-Б – вчитель Лихно Л.Б.

4-А – вчитель Дьохтяр Л.П.

  ·        в 4-Б класі проведено годину спілкування «Любіть Україну свою», підготовлену вчителем початкових класів Хвостик І.В. та бібліотекарем школи Олешко В.В.;

 ·        педагогом-організатором Салівон О.В. спільно з учителями початкових класів в  усіх класах  проведені  виховні заходи з безпеки дорожнього руху;

 ·        досвід роботи з учнями перших класів презентували вчителі 1-А та 1-Б класів Чорна Л.А. та Шелест Т.В.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

     
     
1663851
Сьогодні
За тиждень
За місяць
Всього
351
2631
5648
1663851

Ваш IP: 98.82.120.188