top-1

top-2

top-3

 

 

       

 

 

 

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ №6

 

ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

08400, м. Переяслав-Хмельницький, вул. ШЕВЧЕНКА,20 тел. 5-45-81

 

                                                                              Ідентифікаційний код 2059813                                                                             


 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

 

пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135, тел. (044) 481- 32 -21, факс (044) 236-1049

 

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">ministry@mon.gov.ua, код ЄДРПОУ 38621185

 

Від _14.02.2015_№ _1/9-71__                      

 

На №                 від                     

 

    

 

Департаментам (управлінням)

                                                                                                                                             освіти і науки обласних,

                                                                                           Київської міської

                                                                                                                                             державних адміністрацій,

                                                                                                                                            керівникам загальноосвітніх

                                                                                          навчальних закладів

 

Щодо роз’яснення порядку

 

приймання дітей до першого класу

 

          Міністерство освіти і науки надсилає інструктивно-методичний лист щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів.

 

          Доручаємо довести до відома керівників загальноосвітніх навчальних.

 

Додаток: на 2 арк.

 

 
   

 

Заступник Міністра                                                                 Павло Полянський

 

Лотоцька, 4814768

 

                                                                              Додаток до листа

 

                                                                                                                                                                                 від 14.02.2015 № 1/9-71          

 

Інструктивно-методичний лист

 

щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів

 

Відповідно до статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту» зарахування дітей до першого класу початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форми власності (у тому числі ліцеїв, гімназій, колегіумів, колежей, що містять у своїй структурі школу       І ступеня) здійснюється на безконкурсній основі. Відтак, проведення тестувань, вступних випробувань, співбесід, інших заходів, що мають на меті встановлення відповідності рівня підготовки дитини до школи, не допускається.

 

Відповідно до Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003 № 389 та зареєстрованої у Міністерстві юстиції України від   4 липня 2003 р. за № 547/7868, на конкурсній основі (співбесіда) організовується прийом до першого класу виключно у спеціалізованих школах (школах-інтернатах).

 

Під час проведення співбесіди у спеціалізованих школах (школах – інтернатах) забороняється перевірка знань з математики, вмінь з читання і письма та іноземної мови.Співбесіда може мати на меті винятково пересвідчення достатності рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання та здатності до вивчення дисциплін відповідно до спеціалізації закладу, наприклад, фонематичний слух.

 

Результати співбесіди оголошуються не пізніше 5 днів після її проведення. Діти зараховуються до навчального закладу за наказом директора до початку навчального року.

 

Прийом дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів (у тому числі ліцею, гімназії, колегіуму, колежу, що містить у своїй структурі школу І ступеня), які працюють, (планується організація навчання) за науково-педагогічними проектами, також відбувається на безконкурснійоснові. Можливість успішно навчатись за обраною програмою має забезпечуватись не селекцією дітей, а створенням відповідних навчально-виховних умов для всіх дітей, які є учнями даного навчального закладу.

 

Дітям,які вступають до першого класу школи І-ІІІ ступеня, що обслуговує мікрорайон, де мешкає дитина, не може бути відмовлено у зарахуванні.

 

У випадках, коли кількість заяв щодо вступу дитини до першого класу загальноосвітнього навчального закладу не за місцем проживання перевищує кількість вільних місць, перевага надається тим, чия заява була зареєстрована раніше.

 

Інформація про закріплення (чи відсутність закріплення) за певним загальноосвітнім навчальним закладом мікрорайону (певної території обслуговування) обов’язково має розміщуватись на сайтах школи та інформаційному стенді для батьків майбутніх першокласників.

 

Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:

 

-                заява на ім’я директора школи;

 

-                копія свідоцтва про народження дитини;

 

-                медична картка встановленого зразка.

 

Інших документів для зарахування дитини до 1 класу не передбачено. Також не можуть вимагатися відомості про місце роботи, посади батьків або осіб, що їх замінюють та інша інформація, не передбачена чинним законодавством.

 

Згідно зі статтею 12 Закону України "Про охорону дитинства" батьки несуть відповідальність за стан здоров'я дитини, її фізичний розвиток.

 

Відповідно до статтей 12, 15 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" медичні працівники, які проводять профілактичні щеплення, зобов'язані надавати об'єктивну інформацію особам, яким проводять щеплення, або їх законним представникам про ефективність профілактичних щеплень і можливі післявакцинальні ускладнення. Особам, що не досягли п'ятнадцятирічного віку, профілактичні щеплення проводяться за згодою їх об'єктивно інформованих батьків або інших законних представників, які мають право відмовитися від щеплень за відсутності повної об'єктивної інформації про вплив щеплень на стан здоров'я і подальші наслідки. Якщо особа та (або) її законні представники відмовляються від обов'язкових профілактичних щеплень, лікар має право взяти у них відповідне письмове підтвердження, а в разі відмови дати таке підтвердження - засвідчити це актом у присутності свідків.

 

Питання про відвідування навчального закладу дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень, вирішується лікарсько-консультативною комісією (наказ Міністерства охорони здоров'я України від 29.11.2002 № 434 та затвердженого цим наказом примірного "Положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу").

 

 
   

 

Директор департаменту                                                             Ю. Г. Кононенко

 

Лотоцька, 4814768


 

                                                                power   Презентація "Підготовка до школи"

 


Пам`ятка батькам першокласників

             1. Тільки разом зі школою можна добитися потрібних результатів у вихованні   

                 та навчанні дітей. Учитель – ваш союзник і друг вашої сім’ї. Зауваження             

  1.       про роботу учителя висловлюйте в школі, на зборах. Не можна цього
  2.       робити у присутності дітей.

2.    Обов’язково відвідуйте всі заняття і збори для батьків. Якщо не зможете, повідомте про це вчителю особисто або запискою через дитину.

 

3.    Щодня цікавтесь учбовими успіхами дитини ( запитуйте: «Про що цікаве ти сьогодні дізнався на уроках?» замість традиційного: «Яку сьогодні одержав оцінку?»). Радійте  успіхам, не засмучуйтесь через кожну невдачу, що сталась із сином чи дочкою.

4.     Регулярно контролюйте виконання дитиною домашніх завдань і надавайте їй, за необхідності, допомогу. Допомога і контроль не повинні бути муштрою, настирливим моралізуванням, що вимотує дитину. Головне – викликати у дитини інтерес до навчання.

5.     Перевіряючи домашнє завдання націлюйте дитину на те, щоб вона уміла доводити правильність виконаної вправи або приклада. Частіше запитуйте: «Чому?», «Спробуй довести свою думку», «Чи можна відповісти інакше?».

6.    Сприяйте тому, щоб дитина брала участь у всіх заходах, що стосуються її, проводяться в класі, в школі.

7.     Старайтесь вислуховувати розповіді дитини ( про себе, про товаришів, школу ) до кінця. Поділитися своїми переживаннями – це природна потреба дітей.

Розвивальні вправи для першокласників

І. На розвиток дрібної моторики руки*

1.      Застебнути та розстебнути ґудзики.

2.    Перекладати дрібні іграшки трьома пальцями, що тримають ручку при письмі.

3.    Всмоктувати і висмоктувати воду зі склянки піпеткою.

4.    Плести з ниток закладки, килимки.

5.     Зав’язати і розв’язати вузлики.

     *вправи проводяться вдома регулярно під наглядом батьків

ІІ. Гімнастика для рук

1.                 Випрямити кисть, щільно стиснути пальці і повільно притискати їх   спочатку до третіх суглобів, потім – до площини долоні.

2.                Випрямити кисть і по черзі приєднувати безіменний палець до мізинця, середній - до вказівного.

3.                Руку щільно покласти на стіл і поступово згинати то середній, то вказівний, то великий пальці, інші пальці при цьому повинні поступово підійматися вгору.

4.                Пальці розімкнути якомога ширше і повільно з’єднувати їх, опускаючи руку вниз.

5.                 Стиснути пальці в кулак і обертати рукою в різних напрямках.

ІІІ. Формування зорових просторових уявлень та рухових навичок

1.                 Копіювання фігур, моделювання з деталей – чудове тренування зорового сприймання і зорово-моторної координації.

2.                Вправи на уміння орієнтуватися в робочому рядку рекомендовано виконувати дітям спочатку по точках, заздалегідь нанесених на рядку, потім самостійно на наступному робочому рядку.

3.                Розмальовування контурних фігур людей, тварин, геометричних фігур фломастером, олівцем, пензлем.

4.                Проводити роботу над розвитком просторових уявлень і формуванням понять: угорі, справа, зліва, у кутку, попереду, позаду; розумінням і правильним використанням прийменників: над, під, усередині, між, через і

т. д.

 
 

     
     
256532
Сьогодні
За тиждень
За місяць
Всього
349
2091
7337
256532

Ваш IP: 54.221.131.67